loading...
دانلودمداحی جدید95
خانه مداحان بازدید : 1111 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (2)

 

دانلودگلچین مداحی شورویژه ضبط ماشین

کربلایی جوادمقدم منی که قد کشیدم پا علم اباالفضل{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی جوادمقدم باورش آقا سخته برام{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی جوادمقدم از وقتی شدم شیدای حرم{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی جوادمقدم سینه زنش اباالفضل گریه کنش ربابه{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی جوادمقدم از تو روضه تا حرم{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی جوادمقدم من کبوتر جلد روضه هام{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مجیدرضانژاد دیدبان کربلا{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مجیدرضانژاد انقدر نذارید سر به سرم{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مجیدرضانژاد یه دنیا مجنون داره لیلای خلقت{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مجیدرضانژادرفاقت ممنوع همه نامردن{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مجیدرضانژاد نبض قلب من{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مجیدرضانژاد زینب اولیا مخدره{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی حسین سیب سرخی هوا هوای کربلا{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی حسین سیب سرخی سلام من به زینب و سلام من به گنبدش{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی حسین سیب سرخی الهی که چراغ روضه هات روشن باشه{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
 کربلایی حسین سیب سرخی ظهر العجائب{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی سیدعلی مومنی ضربان قلب من میگه حسین حسین (ع){شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی سیدعلی مومنی توی گودال انقده نیزه زدن{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی سیدعلی مومنی دست علی رو سر مدافعان حرم{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی سیدعلی مومنی دل ها دنبال غم تواه{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی سیدعلی مومنی دلم خوشه فقط{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مهدی کمانی بالا سرم بمون آقا منو نوکرت بدون آقا{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مهدی کمانی علوی میمیرم مرتضوی میمیرم{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مهدی کمانی ستاره بارونه تو این کرم خونه{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی مهدی کمانی من سگ زینبم زینب سرورم{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی رضاهلالی ته گودال قراره منوتو{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی رضاهلالی منی که ازتودم میزنم|شور|کربلایی رضاهلالی{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی رضاهلالی خون گریه میکنم براساعتی که{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی رضاهلالی دم آخر به یاد تو زیارت نامه میخونم{شور}

WWW.khanehmadahan.rzb.ir
کربلایی سیدرضانریمانی دلم یه جوریه ولی پرازصبوریه{شور}

 WWW.khanehmadahan.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
آرشیو
صفحات جداگانه
  • فروش سایت
  • هیئت به کجابروم؟
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج مهدی اکبری1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی محمدعلی بخشی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج احمدواعضی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسن خلج1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام سیدمجیدبنی فاطمه1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام 1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حمیدعلیمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسین سیب سرخی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی جوادمقدم1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج عبدالرضاهلالی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج محمودکریمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج منصورارضی1393
  • من کوبتر جلد روضه هام این شده آقا تقدیرم(شور)کربلایی جوادمقدم
  • از وقتی شدم شیدای حرم شده مونسم (شور)کربلایی جوادمقدم
  • حرم تو بیت الله مولا اباعبدالله (واحد)کربلایی جوادمقدم
  • مداحی یاحسین غریب مادر(شور)کربلایی جوادمقدم
  • تبلیغات
  • ارسال مداحی
  • پیوندها
  • کدهای اختصاصی