loading...
دانلودمداحی جدید95
خانه مداحان بازدید : 200 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

“شب اول محرم ۱۳۹۳″

 حاج روح الله بهمنی-روضه حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام (روضه)

حاج عبدالرضا هلالی-حی علی العزا حی البکا فی ماتم (زمینه)

حاج روح الله بهمنی-اربابم حسین دلمو برده بین الحرمین (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-منم و شور سینه زنی دیوونگیم شده (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-من لی غیرک هر که ندارد کسی (واحد سنگین)

حاج عبدالرضا هلالی-بی سبب نیست که از شام به عراق (واحد)

حاج روح الله بهمنی-آقا ببین چشم ترم بکش دستی (واحد)

حاج روح الله بهمنی-دلم حسین عاشق دلبریته سرم (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-تو هر چه خوبی من بدم حسین (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-گرفته بوی تو را پیکرم تمام تنم دو چشم (مناجات)

حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب اول محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب دوم محرم ۱۳۹۳″

حاج روح الله بهمنی-روضه ورودیه کربلا و شب دوم محرم (روضه)

حاج عبدالرضا هلالی-حی علی العزا حی البکا فی ماتم (زمینه)

حاج عبدالرضا هلالی-نبضم می زنه با ضرب سینه زنی (زمینه)

حاج روح الله بهمنی-بارونه اشک من آب فراته (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-من لی غیرک من که ندارم کسی (واحد سنگین)

  حاج روح الله بهمنی-ای حسینی که عوالم همه گریان (واحد)

حاج روح الله بهمنی-کربلا سر زمین مادریم ای رویای (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-تو که آقای بی نظیری بگو که منو (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب دوم محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب سوم محرم ۱۳۹۳″

حاج عبدالرضا هلالی-روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه)

حاج روح الله بهمنی-بزار بابام از سفر بیاد دیگه سیلی (زمینه)

حاج روح الله بهمنی-بارونه اشک من آب فراته (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-بی قرارم بیقرارم هروله با شور و شین (شور)

  حاج روح الله بهمنی-دل بسته ی پرچم حسینم مدیون (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-بین همه عشقای دنیا عشق است (شور)

  حاج روح الله بهمنی-دلم حسین عاشق دلبریته سرم (شور و مناجات)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب سوم محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب چهارم محرم ۱۳۹۳″

 حاج عبدالرضا هلالی-روضه شب چهارم محرم الحرام (روضه)

 حاج عبدالرضا هلالی-به مادرت حلالم کن به مادرت منو (زمینه)

 حاج عبدالرضا هلالی-ببین چشای من به گریه های من (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-آبروی دو عالم آبروی دو عالم (شور)

 حاج روح الله بهمنی-منو دسته کم نگیر اگه خوبم اگه (شور)

 حاج روح الله بهمنی-شور زیبای به زبان آذری (شور آذری)

 حاج عبدالرضا هلالی-من لی غیرک من که ندارم کسی (واحد سنگین)

 حاج عبدالرضا هلالی-پرورش یافته ی باغ و بهار زهرا (واحد)

  حاج روح الله بهمنی-دین اگر پاینده شد از انقلاب (واحد)

  حاج روح الله بهمنی-کربلا سر زمین مادریم ای رویای (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-حضرت شاه السلام دست من است (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب چهارم محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب پنجم محرم ۱۳۹۳″

 حاج روح الله بهمنی-روضه حضرت عبدالله ابن الحسن (ع)

  حاج روح الله بهمنی-تا آخرجون فداتم فداتم فداتم (زمینه)

  حاج عبدالرضا هلالی-آبروی دو عالم آبروی دو عالم (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-آسمان تیره شد و کرببلا ریخت بهم (شور)

حاج روح الله بهمنی-دستم من به دامنت آقا (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-من لی غیرک من که ندارم کسی (واحد سنگین)

  حاج روح الله بهمنی-نوکر تو از خداشه راهی کربلا شه (واحد)

  حاج روح الله بهمنی-اگه خوبم اگه گاهی بد میشم (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-آه یازینب آه یازینب آه یازینب آه یازینب (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب پنجم محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب ششم محرم ۱۳۹۳″

 حاج عبدالرضا هلالی-روضه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام (روضه)

 حاج روح الله بهمنی-برو قاسم خدا پشت و پناه تو (زمینه)

 حاج عبدالرضا هلالی-آبروی دو عالم آبروی دو عالم (شور)

 حاج روح الله بهمنی-حرم حرم قدم قدم رسیدم از راه (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-من از غلامان سیاه کربلایم (واحد سنگین)

حاج عبدالرضا هلالی-یوم علی صدر النبی (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب ششم محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب هفتم محرم ۱۳۹۳″

 حاج عبدالرضا هلالی-لالا گل پونه لالا گل گندم رو میزنم (زمینه)

  حاج عبدالرضا هلالی-داری می ری میدون بابا منم ببر (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-میان بزم گلها با تو بستن (واحد سنگین)

 حاج روح الله بهمنی-نوکر تو از خداشه راهی کربلا شه (واحد)

 حاج عبدالرضا هلالی-زنجیر عشق تو عمری در گردنمه (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-شفق حسین نور فلق حسین حنجره ی (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-منی که از تو دم می زنم تو حرمت (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-فردای قیامت که سر زا خاک بر آرم (مناجات)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب هفتم محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب هشتم محرم ۱۳۹۳″

 حاج روح الله بهمنی-روضه حضرت علی اکبر علیه السلام (روضه)

 حاج عبدالرضا هلالی-علی شبیه پیغمبره علی علی طلیعه (زمینه)

 حاج عبدالرضا هلالی-منظر دلهای ماست کرببلای حسین (سنگین)

 حاج روح الله بهمنی-آقا ببین چشم ترم بکش دستی (واحد)

 حاج روح الله بهمنی-دلم حسین عاشق دلبریته سرم (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-با عشق آشنا شه بگو یا رقیه جان (شور)

حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب هشتم محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب تاسوعا محرم ۱۳۹۳″

  حاج عبدالرضا هلالی-یا ابوفاضل دخیلک یا ابوفاضل دخیلک (زمینه)

  حاج عبدالرضا هلالی-وارث خون خدایی خون زهرا (شور)

  حاج روح الله بهمنی-عباسم انا الحیدر عباسم انا الحیدر (شور)

  حاج روح الله بهمنی-بارونه اشک من آب فراته (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-اربابم حسین حسین حسین (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-آبروی دو عالم آبروی دو عالم (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب تاسوعا محرم ۱۳۹۳(Zip)

“شب عاشورا محرم ۱۳۹۳″

  حاج روح الله بهمنی-روضه حضرت امام حسین علیه السلام (روضه)

 حاج روح الله بهمنی-کارم تمومه وقتی که غروب فردا برسه (زمینه)

 حاج عبدالرضا هلالی-مکن ای صبح طلوع واای مکن ای صبح طلوع واای (شور)

 حاج روح الله بهمنی-رحمی به دل دخترم رحمی باز (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-امشب شهادتنانه عشاق امضا میشود (واحد)

  حاج روح الله بهمنی-کاش به یادم نوکری آقا مثل (شور)

  حاج عبدالرضا هلالی-آبروی دو عالم آبروی دو عالم (شور)

 حاج عبدالرضا هلالی-حاج روح الله بهمنی-شب عاشورا محرم ۱۳۹۳(Zip)

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
صفحات جداگانه
  • فروش سایت
  • هیئت به کجابروم؟
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج مهدی اکبری1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی محمدعلی بخشی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج احمدواعضی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسن خلج1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام سیدمجیدبنی فاطمه1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام 1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حمیدعلیمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسین سیب سرخی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی جوادمقدم1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج عبدالرضاهلالی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج محمودکریمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج منصورارضی1393
  • من کوبتر جلد روضه هام این شده آقا تقدیرم(شور)کربلایی جوادمقدم
  • از وقتی شدم شیدای حرم شده مونسم (شور)کربلایی جوادمقدم
  • حرم تو بیت الله مولا اباعبدالله (واحد)کربلایی جوادمقدم
  • مداحی یاحسین غریب مادر(شور)کربلایی جوادمقدم
  • تبلیغات
  • ارسال مداحی
  • پیوندها
  • کدهای اختصاصی