loading...
دانلودمداحی جدید95
خانه مداحان بازدید : 133 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

مداحی سه شب فاطمیه اول 94

با مداحی حاج محموداستادباقر آماده دریافت شد.

شب اول
روضه
زمینه - زمزمه و روضه ......
شور - نیرزیم یک درهم بخر ما را درهم
شور - مادر من از سن کودکی
شور - دلاورانه بزن سینه ؛ سینه زن امشب
شعرخوانی - شیران جهانند ........
شور - کجا دارم نباشه روضه میمیرم
ذکر حسین
شور - نزنید نامردا یتیمم.....
شعرخوانی پایانی

شب دوم
زمینه و زمزمه ابتدایی سینه زنی -نغمه و روضه
زمینه وشور -فاطمه جان قسم شما مادرمی
شور - یک کبوتر بی بهانه مانده پشت درب خانه
نغمه و شور - ای وای مادرم
شور - رکن اصلی اذان اینه
شور - با کرم دل من داره شوق حرم
شور - اشک منو تو در نیار
شور - قسمتت هرچی باشه همون میشه
روضه و ذکر حسین
شور - جنجاله چه قیامتی توی گوداله
شعرخوانی پایانی

شب سوم
زمینه و زمزمه و نغمه
شور - آقام ابالفضل ای عبد صالح
شور - سینه زن روضتم
شعرخوانی و زمزمه - هرچیم در این خانه ...
شور - تا که اسم میاد سر میذارم سوی حرم
شور -کجا دارم نباشه روضه میمیرم
شور - یه چیزی هست توی قلبم
شور - باکرم دل من داره شوق حرم
ذکر حسین ؛ شور - روی حسین
شور - هوا پسه توی گودال
شور - مهلا مهلا یبن الزهرا
شعرخوانی پایانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
صفحات جداگانه
  • فروش سایت
  • هیئت به کجابروم؟
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج مهدی اکبری1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی محمدعلی بخشی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج احمدواعضی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسن خلج1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام سیدمجیدبنی فاطمه1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام 1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حمیدعلیمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسین سیب سرخی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی جوادمقدم1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج عبدالرضاهلالی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج محمودکریمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج منصورارضی1393
  • من کوبتر جلد روضه هام این شده آقا تقدیرم(شور)کربلایی جوادمقدم
  • از وقتی شدم شیدای حرم شده مونسم (شور)کربلایی جوادمقدم
  • حرم تو بیت الله مولا اباعبدالله (واحد)کربلایی جوادمقدم
  • مداحی یاحسین غریب مادر(شور)کربلایی جوادمقدم
  • تبلیغات
  • ارسال مداحی
  • پیوندها
  • کدهای اختصاصی