loading...
دانلودمداحی جدید95
خانه مداحان بازدید : 244 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گلچینی ازبرترین سبک های کربلایی سعیدشیرعلی

شور –حسین آقای من
شور–عجب غوغایی کردی حسین
شور–عجب اربابی دارم
شور– نوکرم من
رجز و ذکر امیرالمومنین
شور بسیار زیبا–بیقرارم عاشق یارم
رجز و ذکر عجل لولیک الفرج
شور– مجنون علی ام
شور قتلگاهی–ته گودال
رجز و ذکر
حاج سعید شیرعلی ضمینه- سبک جدید
حاج سعید شیرعلی - شور(چه بی قرارم)
زمینه (سرگذشت زندگیم...)
شور(عمریه گدای دختر حسینم)
حاج سعید شیرعلی (ذکر علی)
زمینه (حسین آقای من) حاج سعید شیرعلی 
شور جدید (به شوق دیدنت هواتو کردم)
واحد جدید (عمردوبارم یکتا ستارم...
حاج سعید شیرعلی(سبک جدید) کربلا وادی جنونم
حاج سعید شیرعلی(سبک جدید و زیبا)دلم زیر دین علمته

حاج سعید شیرعلی(سبک جدید و زیبا)کبوتر دل هواییه

حاج سعید شیرعلی-(ذکر طوفانی)

حاج سعید شیرعلی-(شور جدید و زیبا) شده کار و بارم هر شب

حاج سعید شیرعلی(شور زیبا)کربلا وادیه جنونم

حاج سعید شیرعلی(رجز و ذکر حسین)جز عشق حسین بن علی

حاج سعید شیرعلی(رجز طوفانی)خاک پای کلب قنبر میشوم

حاج سعید شیرعلی(رجز و ذکر علی) گر تو ای زیبا صنم

کربلایی محمود رضایی(شور زیبا)منو میگیره هوای هیئت

حاج سعید شیرعلی(شور)به نام والی الول

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
صفحات جداگانه
  • فروش سایت
  • هیئت به کجابروم؟
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج مهدی اکبری1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی محمدعلی بخشی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج احمدواعضی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسن خلج1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام سیدمجیدبنی فاطمه1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام 1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حمیدعلیمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج حسین سیب سرخی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام کربلایی جوادمقدم1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج عبدالرضاهلالی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج محمودکریمی1393
  • مداحی های دهه اول محرم الحرام حاج منصورارضی1393
  • من کوبتر جلد روضه هام این شده آقا تقدیرم(شور)کربلایی جوادمقدم
  • از وقتی شدم شیدای حرم شده مونسم (شور)کربلایی جوادمقدم
  • حرم تو بیت الله مولا اباعبدالله (واحد)کربلایی جوادمقدم
  • مداحی یاحسین غریب مادر(شور)کربلایی جوادمقدم
  • تبلیغات
  • ارسال مداحی
  • پیوندها
  • کدهای اختصاصی